ارتقای سطح دانش و بینش قرآنی با ایجاد خانه های قرآن روستایی
کد خبر: 3620793
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
حجت الاسلام کیایی تاکید کرد:

ارتقای سطح دانش و بینش قرآنی با ایجاد خانه های قرآن روستایی

گروه فعالیت های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار گفت: ارتقای سطح دانش و بینش قرآنی مردم به‌ ویژه تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در سطح روستاها از اهداف ایجاد خانه های قرآن روستایی است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رودبار دیروز در دیدار با مدیر موسسه قرآنی کوثر رستم آباد گفت: زندگی قرآنی یک زندگی با جاذبه است که توانمندی و پیشرفت همه ما با پیروی از قرآن کریم امکان پذیر خواهد بود و بهترین، دقیق ترین و ماندگارترین کار فرهنگی، کار قرآنی است.

وی اظهار کرد: خداوند متعال، پیامبر اکرم (ص) را در حالی به رسالت برگزید که قرآن را تصدیق کننده وی قرار داد، چرا که قرآن نور است و مردم با پیروی از این نور الهی می توانند به سعادت واقعی دست یابند.

این کارشناس حوزه دین تصریح کرد: ارتقای سطح دانش و بینش قرآنی مردم به‌ ویژه تلاش برای ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در سطح روستاها و اجرای کلاس های آموزش پایه قرآن کریم و زمینه‌سازی برای بهره‌مندی روستائیان از خدمات خانه‌های قرآن از اهداف ایجاد خانه های قرآن روستایی است.

در ادامه این دیدار رقیه شکوری مدیر موسسه قرآنی کوثر رستم آباد عنوان کرد: برگزاری کلاس‌ های حفظ قرآن و مفاهیم از اولویت‌های کلاسهای آموزشی در این موسسه است.

شکوری یادآور شد: علاوه بر این کلاسها این موسسه از بدو فعالیت تا کنون اقدام به برگزاری مراسم های محفل انس با قرآن، نمایشگاه قرآنی و دوره های ترتیل قرآن کریم کرده و در این راستا جهت تشویق قرآن آموزان اردوهای زیارتی و سیاحتی نیز داشته ایم که امیدواریم تا با مساعدت مسئولین در آتی نیز این روند تداوم داشته باشد.

 

 

 

captcha